Важна информация за клиенти

Уважаеми клиенти,

През следващите месеци ще въведем поетапно услуга за поддържане на максимална сигурност от най-ново поколение при онлайн разплащания с банкови карти и в Интернет банкирането e-Postbank. Тя отговаря както на изискванията на законодателството за сигурна идентификация при извършване на електронни платежни операции от разстояние, така и на най-новите стандарти на картовите организации Visa и Mastercard.

Новата услуга променя начина на плащане в електронни магазини с кредитни, дебитни и предплатени карти, издадени от банката, като добавя допълнителна сигурност чрез идентификация с помощта на вашия мобилен смарт телефон.

  • Какво представлява новата услуга?

При трансакция в Интернет с вашата карта в сайтове на търговци, които са обозначени с Mastercard Identity Check и Visa Secure, ще е необходимо да извършите допълнително потвърждение на плащането, посредством приложение, инсталирано на смарт телефона ви (m-Token Postbank app).
За да може да инсталирате и активирате приложението m-Token Postbank на вашето мобилно устройство и да извършвате безпроблемно и максимално сигурно вашите трансакции в онлайн магазини, трябва да предоставите на банката вашите актуални e-mail адрес и мобилен телефонен номер.
Актуализацията можете да направите в удобен за вас офис на Пощенска банка, а къде е най-близкия до вас, вижте тук.

  • Необходимо ли е да ползвам новата услуга?

Един от основните приоритети на нашата банка е осигуряването на високо ниво на сигурност на предлаганите от банката платежни услуги от разстояние, в съответствие с изискванията на приложимото законодателство. За да осигурим това съответствие, плащането с карти, издадени от Пощенска банка при онлайн търговци, ползващи Mastercard Identity Check и Visa Secure, ще изисква допълнително потвърждение. Потвърждението ще се извършва чрез приложението m-Token Postbank.

  • Колко ще струва новата услуга?

Инсталирането, активирането и потвърждаването на операции чрез приложението m-Token Postbank, са напълно безплатни за картодържателите на кредитни, дебитни и предплатени карти от Пощенска банка.

Актуална информация, свързана с въвеждането на новите изисквания, ще бъде публикувана регулярно и на интернет страницата на банката. Там ще ви информираме кога и как ще можете да инсталирате и активирате приложението m-Token Postbank на Вашето мобилно устройство.
За повече информация, можете да се свържете с нас по всяко време на кратък номер *7224.