При извършване на операции през e-Postbank, m-Postbank, ONE wallet by Postbank, Дигитални зони за експресно банкиране, както и при онлайн плащания с кредитни и дебитни карти, ще се изиска потвърждаване с m-Token Postbank.
На мобилния телефон, на който е инсталиран m-Token Postbank ще получите Push известие, което трябва да отворите и да влезете в приложението. След като се уверите, че данните за плащането са коректни, имате възможност да го потвърдите.
В случай, че не получите Push известие, потвърдете Вашите преводи като стартирате m-Token Postbank и изберете меню „Чакащи потвърждаване“. Ще намерите списък на всички операции, които чакат потвърждаване и чиято валидност не е изтекла.
Друг начин, по който можете да потвърдите преводи в e-Postbank е чрез сканиране на QR код. След създаване на превода в e-Postbank, изберете опцията „Потвърждаване с QR код“. В приложението m-Token Postbank изберете меню Потвърждаване с QR код и сканирайте кода. Потвърдете плащането, след като се уверите, че детайлите са коректни. Потвърждаване с QR код е налично само за операции в e-Postbank.
Повече информация за мобилно банкиране m-Token можете да откриете тук.