НОВО! Oнлайн подписване на документи

Сега имате възможност да подпишете всички необходими документи за Вашия потребителски кредит1, овърдрафт1, кредитна или дебитна карта1 само в няколко стъпки, изцяло дистанционно, бързо и лесно, без да е необходимо да посещавате офис на банката. Всичко, от което се нуждаете е Вашето смарт устройство.

Кой може да ползва услугата?

Дистанционното подписване на документи се предлага за съществуващи клиенти на Пощенска банка, кандидатствали онлайн за потребителски кредит, кредит овърдрафт, кредитна или дебитна карта.

Как се извършва дистанционното подписване на документи?

Подписването се осъществява посредством облачен Квалифициран електронен подпис (КЕП), който се издава чрез мобилното приложение на Евротръст Технолоджис2. Целият процес е напълно безплатен, а подписването на документи с облачен КЕП не налага използването на допълнително устройство, както при стандартните електронни подписи.

Какво е необходимо да направите?

  1. Кандидатствайте онлайн за избрания от Вас продукт тук;
  2. Ще се свържем с вас, за да уточним всички детайли относно вашето искане; 
  3. В случай, че искането ви е одобрено, ще бъдете уведомени;
  4. Следвайте стъпките по – долу, за да подпишете необходимите документи за вашия кредит, кредитна или дебитна карта, изцяло онлайн.
  • Стъпка 1: Свалете приложението на Евротръст Технолоджис на вашия смартфон от Google play или App store. Устройството трябва да има минимална версия на операционна система: За iPhone това е iOS 10 и Android 5 за устройства с операционна система Android.
Google play                                                                                                 
Google play
Google play
App store
 

 

  • Стъпка 2:
    Регистрирайте се в приложението и следвайте указанията. След успешна идентификация щеви бъде издаден безплатен облачен КЕП.
Step 2

  • Стъпка 3:
    Служител на банката щеви изпрати подписани всички необходими документи за желания отвас продукт.Те ще бъдат налични в приложението, като ще получите известие на вашето смарт устройство за чакащи документи за подписване.
  • Стъпка 4:
    За да завършите процедурата, влезте в приложението на Евротръст и въведете ПИН код-а, който сте задали предварително при регистрацията си:
Step 2

  • Стъпка 5:
    Прегледайте внимателно документите и ги подпишете с издадения от Евротръст КЕП, като натиснете бутона "Подпиши безплатно".
  • Стъпка 6: При одобрение на искане за потребителски кредит, след като служител на банката обработи документите, в рамките на един работен ден средствата ще са налични по Вашата разплащателна сметка.

За въпроси, свързани с Вашия кредит или с процеса по кредитиране, можете да се свържете с нас на телефон 02 817 96 00. За въпроси, свързани с кредитни или дебитни карти, се свържете с нас на *7224.

1 Услугата се предлага само за съществуващи клиенти на Пощенска банка, при подадено и одобрено искане за нов потребителски кредит в размер до 40 000 лева (включително и при рефинансиране на текущи кредитни задължения), при кредит овърдрафт в размер до 10 000 лева, при кандидатстване за кредитна карта и при заявяване на дебитна карта към съществуваща сметка на клиента. В следните случаи подписването на договора за кредит може да се извърши само в офис на банката: (i) при заявени допълнителни услуги и/или продукти от клиента, (ii) при необходимост от съкредитоискател и/или поръчител по кредита; (iii) при констатирано несъответствие в данните за клиента; (iv) в други случаи, които попадат извън обхвата на услугата. Подписването на договора за кредитна карта може да се извърши само в офис на банката: (i) при необходимост от поръчител; (ii) при констатирано несъответствие в данните за клиента; (iii) в други случаи, които попадат извън обхвата на услугата. Подписването на договора за дебитна карта може да се извърши само в офис на банката: (i) при констатирано несъответствие в данните за клиента; (ii) в други случаи, които попадат извън обхвата на услугата.

2 „Евротръст Технолъджис“ АД e технологична компания от ново поколение, създадена през 2015 г. Евротръст е доставчик на удостоверителни услуги, който е вписан в Регистъра на квалифицираните доставчици на удостоверителни услуги към Европейската комисия. Евротръст предлага квалифицирана електронна идентификация и други квалифицирани удостоверителни услуги, в съответствие с Регламент (ЕС) № 910/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 23 юли 2014 г., относно електронната идентификация и удостоверителните услуги при електронни трансакции на вътрешния пазар. Повече информация можете да намерите на следния адрес: https://www.evrotrust.com/landing/bg

Всички данни, предоставени от потребителите при регистрация и ползване на мобилното приложение на Евротръст, се използват и обработват от „Евротръст Технолъджис“ АД като доставчик на удостоверителни услуги. „Юробанк България“ АД не е доставчик на удостоверителни услуги и не носи отговорност за издаването и използването на квалифицираните електронни подписи, предлагани от Евротръст, за сигурното и надеждно функциониране на мобилното приложение на Евротръст, както и за сигурността на данните, събирани и обработвани чрез мобилното приложение на Евротръст, включително, но не само в случаите, в които потребителят използва приложението на устройство с модифицирана операционна система и/или на което е инсталиран софтуер, който не е одобрен от производителя на устройството и/или на неговата операционна система.