Допълнително потвърждаване на преводи

С цел подобряване на сигурността, за определени онлайн преводи , банката изпраща еднократна парола, която следва да се въведе за допълнително потвърждаване преди тяхното изпращане. Въвеждането на правилна парола ще бъде необходимо за успешното изпълнение на съответния превод/преводи, за които тя се отнася. Преводите, за които ще се изисква допълнително потвърждаване се определят по критерии, зададени от Банката.


За да може да използваш тази функционалност е необходимо клиентските ти данни да бъдат коректни , както и да е актуален мобилният номер , на който ще получиш еднократните пароли за потвърждаване на преводи.

При извършване на паричен превод или други операции чрез Интернет банкиране, Банката изпраща чрез SMS или чрез автоматично обаждане съобщение , което съдържа следната информация:

  • валидност на паролата
  • брой преводи
  • обща сума на превод/и

Съобщението се изпраща на мобилен номер, посочен от теб. За да се потвърди и изпълни конкретният превод е необходимо еднократната паролата да се въведе в специално определеното за целта поле в Интернет банкирането, което ще видиш на екрана.

Моля, увери се, че си предоставил на банката коректни данни и мобилен телефонен номер. Актуалността на твоите данни за контакт може да бъде проверена с посещение в най-близкия до теб офис на Пощенска банка или обаждане към Центъра за обслужване на клиенти на номер *7224 или +359 2 81 66 000 (за избиране от чужбина).


Повече информация може да намериш в секция Често задавани въпроси.