С цел подобряване на сигурността, за определени онлайн преводи, банката изпраща еднократна парола, която следва да се въведе за допълнително потвърждаване преди тяхното изпращане. Въвеждането на правилна парола ще бъде необходимо за успешното изпълнение на съответния превод/преводи, за които тя се отнася. Преводите, за които ще се изисква допълнително потвърждаване се определят по критерии, зададени от Банката.


За да може да използваш тази функционалност е необходимо клиентските ти данни да бъдат коректни, както и да е актуален мобилният номер, на който ще получиш еднократните пароли за потвърждаване на преводи.

При извършване на паричен превод или други операции чрез Интернет банкиране, Банката изпраща чрез SMS или чрез автоматично обаждане съобщение, което съдържа следната информация:

  • валидност на паролата
  • брой преводи
  • обща сума на превод/и

Съобщението се изпраща на мобилен номер, посочен от теб. За да се потвърди и изпълни конкретният превод е необходимо еднократната паролата да се въведе в специално определеното за целта поле в Интернет банкирането, което ще видиш на екрана.

Моля, увери се, че си предоставил на банката коректни данни и мобилен телефонен номер. Актуалността на твоите данни за контакт може да бъде проверена с посещение в най-близкия до теб офис на Пощенска банка или обаждане към Центъра за обслужване на клиенти на номер *7224 или +359 2 81 66 000 (за избиране от чужбина).


Повече информация може да намериш в секция Често задавани въпроси.