Пощенска банка участва с дигитален зелен кът в PARK(ing) Day 2018

Пощенска банка се включи за пета поредна година в Глобалната екоинициатива PARK(ing) Day като част от цялостната си активна политика за корпоративна социална отговорност с фокус върху опазването на околната среда и устойчивото развитие. Финансовата институция превърна в дигитален зелен кът паркомястото си на бул. “Ал. Дондуков” и предложи на посетителите иновативното преживяване “Е-ИДЕИ за скрити места около София” – виртуална разходка из 14 красиви локации, сред които Владайската пътека, изворът “Живата вода”, екопътека “Бели Искър” и др. След сканиране на QR код някои от местата “оживяха” в реалистична пълна картина със звук, благодарение на технологията за пресъздаване на виртуална реалност. Повече от 200 посетители на зеления дигитален кът се възползваха на 14 септември от възможността “да се пренесат” от центъра на София, само за минути, на различни любопитни природни и културни забележителности. Снимките, използвани за проекта, са подбрани специално от авторите на пътеводителя “101 отбивки”.

Събитието “Е-ИДЕИ за скрити места около София” провокира по дигитален и модерен начин интереса на хората към природата и културните места, които сме забравили или малко познаваме. С реализирането му Пощенска банка обедини стратегията си за дигитализация, която залага на комуникация с максимален брой хора чрез предпочитаните от тях устройства и канали, и тази за социална корпоративна отговорност, чрез която се стреми да възпитава “зелено” мислене сред своите служители и клиенти. Участието в Глобалната екоинициатива PARK(ing) Day се вписва в дългосрочната политика на Пощенска банка за опазване на околната среда, която намира израз в различни нейни кампании като вътрешната програма “Зелени заедно с Пощенска банка” за насърчаване на екологичното поведение на служителите, “Герои в зелено” – доброволчески труд на работещите в подкрепа на различни местни проекти и др.

С кампанията “Е-ИДЕИ за скрити места около София” Пощенска банка разказа на модерен дигитален език за алтернативните начини за почивка, даде свежи идеи за бъдещи разходки и мотивира хората да излязат и да прекарат приятно времето си сред природата. Тя се провокира от факта, че голяма част от жителите на София прекарват все по-малко време навън и не познават прекрасните “скрити места” около нея, въпреки че имат късмет да живеят в град с богата култура и история и същевременно да могат за по-малко от час да стигнат до полите на Витоша, да пребродят пътеките в Западна Стара планина или да намерят своя воден оазис. Тези, които се включиха в кампанията, имаха възможност да спечелят тематични награди – както на място, така и в специалната игра във Facebook страницата на банката – facebook.com/PostbankBG.

PARK(ing) Day, който се проведе от 14 до 16 септември 2018 г., се организира за седма поредна година в България от фондация Credo Bonum. Тазгодишното издание, част и от фестивал “квАРТал”, беше на тема “Скритите публични пространства в квАРТала”. И този път глобалното събитие обедини граждани, неправителствени организации и представители на частния бизнес около креативните идеи за временно преобразяване на определени паркоместа в града.