Полезна информация

13.11.2019

Уважаеми клиенти,        

Уведомяваме Ви за промени при безконтактните разплащания с банкови карти Visa и Mastercard. За всяка 6-та безконтактна трансакция под 50 лв., плащането ще може да се осъществи след въвеждане на чип и ПИН.

Промяната се налага във връзка със спазването на влязла в сила европейска регулация PSD2 и текстове в частта със задълбоченото установяване на идентичността, както и мандати на картовите организации с цел поддържане на високо ниво на сигурност при разплащания с карти.

След прочитане на чипа и въвеждане на ПИН, отново ще можете да направите 5 поредни безконтактни трансакции. Имайте предвид, че броят на трансакции не зависи от периода, за който те са извършени.

При всяко прочитане на чипа на картата и въвеждане на ПИН,  броят се нулира т.е. ако междувременно изтеглите пари в брой, след тази операция, отново ще може да направите 5 безконтактни плащания.  

До пълното обновяване на софтуера на ПОС устройствата на всички банки и небанкови институции в България е възможно шестата трансакция да бъде отказана, без да се появи съобщение за поискване на идентификация с чип и ПИН.

В тези случаи, моля да поискате от търговеца трансакцията да бъде направена с въвеждане на чип и ПИН.

13.02.2018 г.

Уважаеми клиенти,

Уведомяваме ви, че от 13.02.2018 г. се променят Общи условия на Юробанк България АД за издаване и използване на дебитни карти и Общи условия на Юробанк България АД за издаване и използване на предплатени карти.
Можете да се запознаете с измененията на сайта на банката – www.postbank.bg или във всеки финансов център.
 

Цитираните по-горе промени влизат в сила от 13.04.2018 г.
 

16.06.2017 г.

Уважаеми клиенти,

Уведомяваме ви, че от 19.06.2017 г. се променят Общите условия на "Юробанк България" АД за издаване и използване на виртуални карти MasterCard.
Можете да се запознаете с измененията на сайта на банката – www.postbank.bg или във всеки финансов център.

Цитираните по-горе промени влизат в сила от 19.08.2017 г.

1.12.2015 г.

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви уведомим, че на 03-ти Декември 2015 г. (четвъртък) от 01:00 до 05:00 часа сутринта, поради дейности по поддръжка на авторизационните системи на Пощенска банка, няма да бъде възможно извършването на следните операции:
- трансакции с дебитни и кредитни карти, издадени от Пощенска банка, на всички банкомати и ПОС терминални устройства в страната и чужбина   
- трансакции с дебитни и кредитни карти, издадени от други банки, на банкомати и ПОС терминални устройства на Пощенска банка.

Допълнителна информация можете да получите от Центъра за обслужване на клиенти на тел 0 700 18 555 или кратък номер *7224.

Извиняваме се за причиненото неудобство!

11.08.2015 г.

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви уведомим, че на 13-ти август 2015 г. (четвъртък) от 02:00 до 05:00 часа сутринта, поради дейности по поддръжка и обновяване на авторизационните системи на Пощенска банка, няма да бъде възможно извършването на следните операции:

  • трансакции с дебитни и кредитни карти, издадени от Пощенска банка, на всички банкомати и ПОС терминални устройства в страната и чужбина
  • трансакции с дебитни и кредитни карти, издадени от други банки, на банкомати и ПОС терминални устройства на Пощенска банка.

Допълнителна информация можете да получите от Центъра за обслужване на клиенти на тел 0 700 18 555 или кратък номер *7224.

Извиняваме се за причиненото неудобство!