EVA Postbank е първото мобилно банково приложение в България с интегриран чатбот. Тя информира за важни промени, отговаря на често задавани въпроси, дава ценни съвети за ежедневното банкиране и възможност за удобно онлайн кандидатстване. Виртуалният помощник EVA помага в избора на застрахователна защита и насочва към подходящ застрахователен продукт.
За допълнително удобство в приложението е осигурена възможност за чат на живо (live chat) с консултант от Пощенска банка.
Онлайн жилищна консултация с EVA!
Попитай EVA за всяка стъпка от подготовката и покупката на твоя нов дом!
От нея ще получиш ценни съвети и полезна информация за:
- Търсенето и избора на имот
- Финансирането на покупката чрез жилищен кредит
- Параметри на кредита
- Необходими документи
- Всички етапи от процеса на кредитиране
В EVA можеш също:
- Да заявиш жилищен кредит онлайн лесно и удобно
- Да се свържеш с експерт в чат на живо за допълнителна консултация
EVA Postbank е на твое разположение без почивен ден, 24/7 часа в денонощието!
Как да свалиш приложението?
Потърси „EVA Postbank“ в Google Play/ App Store или сканирай QR кода:
Приложението не изисква регистрация и може свободно да се използва от всеки.
Попитай EVA Postbank още за:
- Важни новини и информация за предстоящи и за влезли в сила промени
- Всички видове застрахователна защита
- Индивидуална консултация с експерт на Пощенска банка в Live чат разговор
- Полезна информация и предложения, съобразени с индивидуалните ти цели и планове
- Ценни съвети при често срещани ситуации напр. при изгубена карта, задържана карта на банкомат, забравено потребителско име или парола за интернет банкирането и много други
- Каква би била месечната ти вноска и общата дължима сума, ако кандидатстваш за кредит
- Как да заявиш продукт онлайн
- Актуални промоции
- Най-близките офиси и банкомати
Повече за EVA Postbank
Модерната интерактивна апликация, която е без аналог на пазара, е част от стратегията на Пощенска банка да подобрява и надгражда дигиталните решения, които предлага. От ключово значение за банката е да предоставя удобни начини на обслужване на своите клиенти, съобразени с динамичното им ежедневие и техните нужди по всяко време, независимо къде се намират.